Service-abonnement
Wilt u zeker weten dat uw administratie altijd vlekkeloos verloopt en u geen omkijken meer heeft naar de techniek achter uw boekhouding? Met een service-abonnement bent u verzekerd van professionele ondersteuning. Daarbij beschikt u altijd over de nieuwste features. Software-updates voeren we namelijk direct en automatisch uit. Met een service-abonnement krijgt u altijd snel antwoord, ook als uw vraag niet in onze uitgebreide online support database of handleiding staat.
Een service-abonnement is optioneel. Software-updates zijn altijd bij het abonnement inbegrepen. Echter, de ene persoon heeft meer behoefte aan ondersteuning dan de ander. Om die reden heeft u de keuze uit 2 abonnementsvormen. U kunt kiezen uit een Basis of een Premium service-abonnement. Afhankelijk van uw keuze, heeft u naast een ticketsysteem ook telefonische ondersteuning en kunt u rekenen op een snellere responstijd.
Voordelen van een service-abonnement
Geen abonnement | Basis | Premium | |
Tickets aanmaken | |||
Resonsetijd | 40 uur | 16 uur | 8 uur |
Updates | |||
Telefonische ondersteuning | |||
Korting op aanvullende diensten |
Basis abonnement
Met het Basis service-abonnement heeft u, naast de gratis updates van uw Informer pakket, toegang tot ons ticketsysteem. Met een responstijd van maximaal 16 kantooruren, krijgt u van ons snel een reactie op uw vraag of melding. Daarnaast betaalt u bij een upgrade alleen het prijsverschil tussen uw huidige en het nieuwe pakket.
Premium abonnement
Met het Premium service-abonnement, kunt u maximaal gebruikmaken van onze supportafdeling. Naast het ticketsysteem en de gratis software-updates, kunt u ook rekenen op telefonische ondersteuning van onze helpdesk indien hulp direct gewenst is. Wanneer u een ticket aanmaakt in ons ticketsysteem, kunt u binnen 8 kantooruren hier een respons op verwachten. Evenals bij een Basis abonnement, hoeft u bij een upgrade alleen het prijsverschil te betalen tussen uw huidige en het nieuwe pakket. Verder krijgt u bij een Premium abonnement 25% op aanvullende diensten zoals een consult.
Geen service-abonnement?
Ook zonder service-abonnement kunt u uiteraard terecht bij onze helpdesk. Voor een vraag of een melding kunt u een ticket aanmaken, waar u binnen 40 kantooruren per e-mail een reactie op ontvangt. Daarnaast kunt u zelf updates van software en features aanvragen. U betaalt per feature-update 75% van de waarde van het pakket. Wilt u nog even wachten met een service-abonnement? U kunt binnen drie maanden na aanschaf uw boekhoudprogramma en/of module online uitbreiden met een service-abonnement.
Service-abonnement opzeggen?
Wilt u het service-abonnement beëindigen? Dat kan tot één maand voor het aanbreken van de nieuwe abonnementsperiode. U dient uw opzegging dan schriftelijk aan ons door te geven. Wij bevestigen uw opzegging schriftelijk binnen veertien dagen. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Dan hebben wij uw opzegging waarschijnlijk niet ontvangen.