In de vensters Post-registraties In en Post-registraties Uit heeft u de mogelijkheid om via de knop Rapportage overzichten van de gegevens van inkomende en uitgaande poststukken aan te maken en eventueel af te drukken.
●Kies het menu Relatiebeheer > Postregistratie In.
●Klik in het venster Post-registraties In op de knop Rapportage.
Het venster Rapportage Postregistratie wordt geopend. Hier bepaalt u wat in het overzicht moet worden opgenomen en hoe het overzicht eruit moet zien.
●Via de knop Rapportage in het venster Post-registraties Uit wordt hetzelfde venster geopend en heeft u dezelfde rapportagemogelijkheden.
Wat? |
Hoe? |
alleen inkomende poststukken |
●Laat de optie Post In ingeschakeld. |
alleen uitgaande poststukken |
●Schakel de optie Post Uit in. |
zowel in komende als uitgaande poststukken |
●Schakel de optie Alle in. |
alleen afgehandelde poststukken |
●Laat de optie Afgehandeld ingeschakeld. |
alleen niet afgehandelde poststukken |
●Schakel de optie Niet afgehandeld in. |
zowel afgehandelde als niet afgehandelde poststukken |
●Schakel de optie Alle in. |
alleen poststukken uit een bepaalde periode |
●Vul de begindatum van de periode in het veld van en met in en de einddatum in het veld tot en met. |
alleen poststukken van een bepaalde soort |
●Selecteer het gewenste soort poststuk in de lijst Soort poststuk. |
●Maak uw keuze(s) en klik op OK.
●Selecteer in het venster Afdrukken de wijze van afdrukken (zie Gegevens afdrukken), en klik op OK.
Het overzicht wordt aangemaakt en eventueel afgedrukt.