Als u het venster RMA weer wilt openen nadat een of meer RMA's zijn toegevoegd die nog niet zijn afgehandeld, verschijnt eerst het venster Openstaande Rma's.
●Kies het menu Verkoop > RMA > RMA.
Het venster Openstaande Rma's wordt geopend.
In dit venster vindt u een overzicht van de RMA's die nog niet zijn afgehandeld. Onderaan de lijst wordt het aantal openstaande RMA's weergegeven. Wanneer u in de lijst dubbelklikt op een RMA, wordt het venster RMA geopend waarin de gegevens van de geselecteerde RMA worden getoond. U kunt vervolgens de RMA wijzigen of een nieuwe RMA toevoegen.
●Kies het menu Verkoop > RMA > RMA.
Het venster Openstaande Rma's wordt geopend.
●Ga naar de RMA die u wilt afhandelen, en druk op de Enter-toets of dubbelklik met de muis op de RMA.
●Klik in het venster RMA op naast Afgehandeld.
●De melding U wilt deze RMA als afgehandeld kenmerken? verschijnt op het scherm.
●Klik op Ja in de melding om door te gaan.
De optie Afgehandeld wordt ingeschakeld
Mocht u de afhandeling van de RMA ongedaan willen maken, dan wijzigt u de RMA en schakelt u de optie Afgehandeld weer uit.