Als u het venster Reparaties weer wilt openen nadat een of meer reparaties zijn toegevoegd die nog niet zijn afgehandeld, verschijnt eerst het venster Openstaande Reparaties.
●Kies het menu Verkoop > Reparaties > Reparaties.
Het venster Openstaande Reparaties wordt geopend.
In dit venster vindt u een overzicht van de reparaties die nog niet zijn afgehandeld. Onderaan de lijst wordt het aantal openstaande reparaties weergegeven. Wanneer u in de lijst dubbelklikt op een reparatie, wordt het venster Reparaties geopend waarin de gegevens van de geselecteerde reparatie worden getoond. U kunt vervolgens de reparatie wijzigen of een nieuwe reparatie toevoegen.
●Kies het menu Verkoop > Reparaties > Reparaties.
Het venster Openstaande Reparaties wordt geopend.
●Ga naar de reparatie die u wilt afhandelen, en druk op de Enter-toets of dubbelklik met de muis op de reparatie.
●Klik in het venster Reparaties op naast Afgehandeld.
●De melding U wilt deze Reparatie als afgehandeld kenmerken? verschijnt op het scherm.
●Klik op Ja in de melding om door te gaan.
De optie Afgehandeld wordt ingeschakeld.
Mocht u de afhandeling van de reparatie ongedaan willen maken, dan wijzigt u de reparatie en schakelt u de optie Afgehandeld weer uit.