Op het tabblad Verzekeringen in het venster Medewerkers voert u de gegevens van de ziektekosten- en pensioenverzekering van de medewerker in.
●Kies het menu Personeel > Personeelsbeheer.
●Ga in het venster Medewerkers naar de medewerker waarvan u de verzekeringsgegevens wilt toevoegen.
●Klik op het tabblad Verzekeringen.
●Klik op de knop Wijzig.
Bij de optie Ziektekosten legt u de gegevens van de ziektekostenverzekering van de medewerker vast.
●Vul het polisnummer in het veld Polisnr. in
●Leg in het veld Verzekeraar de naam van de onderneming waarbij de ziektekostenverzekering is afgesloten, vast.
●Voer de maandelijkse premie van de ziektekostenverzekering in het veld Premie in.
Bij de optie Pensioenverzekering legt u de gegevens van de pensioenverzekering van de medewerker vast.
●Vul het polisnummer in het veld Polisnr. in
●Leg in het veld Verzekeraar de naam van de onderneming waarbij de pensioenverzekering is afgesloten, vast.
●Voer de maandelijkse premie van de ziektekostenverzekering in het veld Premie in.
●Klik op OK om de gegevens op te slaan.